Europcar Autovermietung München West BMW Automag
Landsberger Str. 170, 80687 München, Deutschland
3.6
25 Bewertungen
8 Kommentare
4GRF+9F München, Deutschland
Ort melden
Diesen Ort anfordern
Montag: 7–15
Dienstag: 7–15
Mittwoch: 7–15
Donnerstag: 7–15
Freitag: 7–15
Samstag: 9–14
Sonntag: Geschlossen
Dienstag: 7–15
Mittwoch: 7–15
Donnerstag: 7–15
Freitag: 7–15
Samstag: 9–14
Sonntag: Geschlossen
Jedoch sollte das Personal, welches hier tätig ist, sich stärker dem Kunden Service der BMW Niederlassung angleichen. Unfreundlichkeit und Gleichgültigkeit gegenüber dem Kunden ist mir nicht das erste Mal entgegengebracht worden. Scheinbar ist die Berufswahl hier der Alternativlosigkeit geschuldet.
(Original)
Customer service is fantastic, something to improve would be to reduce the paperwork required. It's not just Europcar but unfortunately a symbol of Europe in general. In a tech world, Europe is completely run by paper.
Wir haben das Auto fast sofort (2 Stunden später) zurückgegeben, nachdem wir entschieden hatten, dass wir für die geplante Langstreckenfahrt ein besseres und komfortableres Auto benötigen. Am Rückgabeschalter, als wir sichtlich unzufrieden mit dem Service und dem Auto waren, machte die Dame eine bissige Bemerkung darüber, wie wir erst nach 2 Stunden zurückkehrten und keine Lösung oder Sympathie anboten. Um das Ganze abzurunden, wurden uns 99 EUR für eine 2-stündige Miete eines Kia berechnet! Ich fühle mich total betrogen und würde nicht wieder hierher kommen. Wir gingen zu einer anderen großen Kette und bekamen ein viel besseres / schöneres Fahrzeug zu einem günstigeren Preis und hatten danach eine fantastische Reise. Vermeiden Sie diesen Ort, wenn Sie nicht mit Ihrer Ferienwohnung spielen möchten!
(Original)
I had high hopes for this place when I heard that their fleet was mostly BMWs and that they service the dealerships clientele. I originally booked a mid size wagon for a trip to Italy. When I came to pick up my car, I was surprised that the car I was given was a base model Kia Cee'd! Something I would expect from a discount auto rental company, but not when I'm paying a premium to rent a nicer car at a larger chain. Also their parking lot was 95% BMWs so I was quite disappointed that we somehow got stuck with a Kia. I asked if there was any way I could pay extra to upgrade and was swiftly denied.
We ended up returning the car almost immediately (2 hours later) after deciding that we needed a better and more comfortable car for the long distance drive that we planned to do. At the return counter, when we were visibly displeased with the service and the car, the lady made a snarky remark of how we returned only after 2 hours and offered no solution or sympathy. To top it off, we were charged 99EUR for a 2 hour rental of a Kia! I feel totally ripped off and wouldn't come back here again. We ended up going to another large chain and got a much better/nicer vehicle for a cheaper price and had a fantastic trip after that. Avoid this place if you don't want to gamble with your vacation rental!
Ernsthaft?! Muuuuuuuuuuuch viel schlimmer als Sixt. Schämt euch, Europcar, nie wieder!!!!
(Original)
I didn’t want to give one star after they gave me a wrong car with Manuel stick at the beginning (but I booked automatic) and then at the return, I needed to wait for 20 mins to let them put in information in the computer because there was a scratch on the wheel cap!? Also when I’ve already had the fully covered insurance with the booking!? The staff even didn’t know it until they wanted to charge me for the damage and I told them?!
Seriously?! Muuuuuuuuuuuuch much worse than Sixt. Shame on you Europcar never ever again!!!!