Zahnarztpraxis Flensburg | DDent Praxisverbund
Holm 9, 24937 Flensburg, Deutschland
4.4
22 Bewertungen
8 Kommentare
QCPP+97 Flensburg, Deutschland
Ort melden
Diesen Ort anfordern
Montag: 8–17
Dienstag: 8–18
Mittwoch: 8–18
Donnerstag: 8–18
Freitag: 8–14
Samstag: Geschlossen
Sonntag: Geschlossen
Dienstag: 8–18
Mittwoch: 8–18
Donnerstag: 8–18
Freitag: 8–14
Samstag: Geschlossen
Sonntag: Geschlossen
(Original)
Dårligt service. Jeg får besked på prisen og de forhøjer prisen efter behandlingen. Kan ikke anbefale dette tandlæge
(Original)
Har idag fået den mest fantastiske behandling.. Jørgen “tandlægen” er super god, og tog sig tid da jeg ikke syntes det er super fedt at være ved tandlæge. Var rolig igennem hele forløbet, og har allerede booket næste tid. Kan helt klart anbefale dem. Så leder i efter en dygtig tandlæge i Flensburg, så er dette stedet.
(Original)
Kan man give 0? Først bliver mit hul ikke lavet ordenligt. Anden gang det bliver lavet, så limer de mine to tænder sammen og opdager det ikke engang, før jeg selv kommer hjem og skal bruge tandtråd!!
(Original)
Har endnu en gang været nede hos Kay Einfeldt i Flensburg . Jeg har altid fået god og fair behandling, men jeg har ALDRIG været fan af at gå til tandlæge. Jeg gik stjerne glad der fra med en fixet tand. Jeg var denne gang inde hos Nina, som er super dygtig, meget forklarede og hensynsfuld. Tror måske mere eller mindre hun kurede min tandlægeskræk med sit rolige og behagelige væsen. TAK 🤩🤩🤩🤩🤩
Meine Frau beschloss, sich weiter umzusehen und stieß im Internet auf die Website der DDent-Praxis am Holm 9 in Flensburg, die als sehr intuitiv empfunden wurde. Es wurde ein Termin mit einer freundlichen und hilfsbereiten Assistentin vereinbart. Obwohl in Deutschland ansässig; Es wurde Dänisch und Englisch gesprochen und die Behandlung jederzeit erklärt. Die Behandlung war erstklassig und der Zahnarzt und die Zahnarzthelferin waren professionell, selbstbewusst und ausgezeichnet. Die Praxis war gut ausgestattet und sauber und ordentlich. Sie haben sogar meinen zweiten Termin wegen einer Verspätung der Fähre kurzfristig angepasst.
Die Kosten für zwei Frontzahnkronen waren angemessen und verglichen mit den dänischen Kosten günstig.
Sehr zu empfehlen und würde DDent ohne zu zögern wieder verwenden.
(Original)
I broke my front tooth and local Danish dentists were busy and had no appointments available. Also, they could not see me as a walk in patient because I was not in pain or classed as an emergency.
My wife decided to look further afield and came across the website for DDent practice at Holm 9 in Flensburg online which was found to be very intuitive. An appointment was made with a friendly and helpful assistant. Although located in Germany; Danish and English was spoken and the treatment was explained at all times. The treatment was first class and the dentist and dental nurse were professional, confident and excellent. The surgery was well equipped and clean and tidy. They even adjusted my second appointment time at short notice because of a ferry delay.
The cost of two front teeth crowns was reasonable and compared favourably with Danish costs.
Highly recommended and would use DDent again without hesitation.
Wir hatten angerufen und nach dem Preis gefragt, da wir bereits einen Kostenvoranschlag von „Godt smil“ in DK hatten.
Ich habe mich entschieden, zu ihnen zu fahren, weil es billiger war und weil im Internet stand, dass der Arzt Dänisch spricht und in CBH ausgebildet ist.
Leider wusste ich nicht, dass ein großer Idiot namens Kay Einfeldt auf mich wartete. Er behandelte mich SEHR respektlos. Ich habe noch nie ein ähnliches Verhalten erlebt..
Ich musste über 45 Minuten im Wohnzimmer auf dem Stuhl warten.
Ich konnte nicht verstehen, warum Sie so lange warten müssen, also fragte ich die Sekretärin und sie sagte, das sei normal, was natürlich nicht der Fall ist, wenn man lange im Voraus einen Termin ausgemacht hat. Ich wurde ungeduldig und fühlte mich sehr unwohl, als sie die Tür geschlossen hatten. Ich saß auf dem Stuhl und wusste nicht, was los war.
Als der Arzt nach einiger Zeit endlich kam, erklärte der Arzt, dass es viel mehr kostet als der Preis, den wir vereinbart hatten.
Ich bat um eine Erklärung, da der Preis in der Nähe des Preises lag, den ich in Dk bekam, und höher war, als ich angegeben hatte. Dann wird der Arzt KEINE Erklärung geben und plötzlich würde er die Behandlung nicht für mich durchführen. Er nahm meine Krankenversicherungskarte und warf sie auf den Boden.. Ich war sehr gerührt von dieser inakzeptablen Tat.. Er ging raus und wieder rein und sagte mir, dass er mich nicht behandeln wird. "Ja, weil es mehrere Gründe gibt"
Er sagte mir grob, ich solle gehen. Ich versuchte noch einmal zu erklären, dass wir nur eine Erklärung des Preises wollen, dann sagte er, dass er mir keine Erklärung erklären wird und dass er uns nicht helfen wird.
Was für eine unangenehme Erfahrung in dieser Klinik zu sein. Süße Assistentin, die mich über den elenden Arzt Kay einfeldt zu trösten versuchte.
Es kam ein anderer Arzt (reiner), der meine Situation verstand, mir aber nicht sagen konnte, warum sich Doktor Kay so verhielt. Reinar bot mir an, mich behandeln zu lassen, aber ich werde nie wieder zu ihnen fahren.
PS Kay spricht gut Dänisch, von einem Missverständnis kann also keine Rede sein.
Ich würde diesen Arzt, der überhaupt keinen Service oder Menschlichkeit hat, auf keinen Fall weiterempfehlen.. Außerdem sehr respektlosssss!!!!
(Original)
Jeg kan på ingen måder anbefale denne læge (Kay einfeldt). Sikke en grim oplevelse at komme hos den læge.
Vi havde ringet og spurgt om pris, da vi allerede havde en prisoverslag fra "Godt smil" i DK.
Jeg valgte at køre ud til dem, da det var billigere og fordi der stod på nettet at lægen taler dansk og er uddannet i kbh.
Jeg vidste dog desværre ikke at der ventede mig en stor idiot, der hedder kay einfeldt. Han behandlede mig MEGET respektløst. Jeg har aldrig oplevet lignende adfærd..
Jeg måtte vente over 45 minutter inde på stuen , på stolen.
Jeg kunne ikke forstå hvorfor man skal vente i så lang tid, så jeg spurgte sekretæren sagde, at der var normalt, hvilket det selvfølgelig ikke er, når man har aftalt en tid i god tid. Jeg blev utålmodig og følte mig meget utryg, da de havde lukket døren .. Jeg sad i stolen og vidste ikke hvad der foregik..
Da lægen endelig kom efter noget tid, så oplyste lægen at det koster meget mere end, den pris vi havde aftalt.
Jeg spurgte om en forklaring, da prisen var tæt på den pris jeg fik i Dk og var højere end jeg havde opgivet. Så vil lægen IKKE give en forklaring og lige pludselig ville han ikke lave behandlingen til mig. Han tog mit Sygesikringsbevis og smed det på gulvet.. Jeg blev meget rørt af denne uacceptabel handling.. Han gik ud og ind igen og fortalte mig at han ikke vil behandle mig.. Og da jeg spurgte hvorfor, så sagde han: "ja, fordi der er flere grunde"
Han sagde på en uhøflig måde at jeg skulle gå. Jeg prøvede at forklare igen, at vi kun ønsker en forklaring på pris så sagde han, at han ikke vil forklare mig noget forklaring og at han ikke vil hjælpe os.
Sikke en grim oplevelser er at være i denne klinik. Søde assistent, som forsøgte at trøste mig over den elendige læge Kay einfeldt.
Der kom en anden læge (reiner), som forstod min situation, men som ikke kunne fortælle mig hvorfor lægen kay opførte sig på den måde. Reinar tilbød en tid, hvor han kunne behandle mig, men jeg vil aldrig køre ud til dem igen..
Ps. Kay taler godt dansk, så der er ikke tale om misforståelse.
Jeg vil på ingen måder anbefale denne læge, som slet ikke har service eller menneskelighed.. Derudover meget respektløsssss!!!!